


FAQ
Sweet, sour, delicious, happy, colorful, diverse - this answers most questions about hitschies and if something is still unclear, then feel free to take a look here.
Do you have vegan products in your range?
Of course, our entire range of fruit gums is vegan. Whether sweet or sour, you can find all vegan products HERE

How does shipping work?
Depending on the volume of your order, your shipment will
either by our parcel service provider or the forwarding agent, on pallet
delivered.
There are no charges for your delivery within Germany.
Shipping costs.
Shipping usually takes 3-5 working days (Monday to Friday).
However, depending on the volume of orders, delivery times may be extended.
What quantities can I order here as a business customer?
You can shop here for goods valued between 200€ and 2000€.
For orders under 200€, simply visit our regular shop at
hitschies.de
For orders over 2000€ please contact us at
business-orders@hitschler.de

Wie lange sind die Produkte von hitschies haltbar?
Das können wir so pauschal nicht sagen. Wir haben so viele unterschiedliche Produkte, die unterschiedliche Mindesthaltbarkeitsdaten haben. Diese findest du immer auf den jeweiligen Produktverpackungen.
How and where can you best store Hitschies products?
It is best to store hitschies products in a cool and dry place.
After opening, packaging should be sealed as best as possible to ensure it tastes fresh for as long as possible.
Why will my customers and employees love hitschies?
We only put quality and good taste in the bag. We guarantee this based on our experience and a team that exclusively cares about quality assurance.
hitschies is also THE digital candy brand and already impresses over 500,000 friends on digital channels. We create mega trends with our sweets, for example on TikTok, and offer daily insights into our colorful candy world.

Was ist der Friends Club und
welche Vorteile habe ich?
Der Friends Club ist ein hitschies Kundenprogramm, zu dem man sich im Onlineshop anmelden kann. Mitglieder des Friends Clubs sammeln Punkte auf ihre Einkäufe im Onlineshop, die ab einem Einkaufswert von 50 € in Shopping-Guthaben umgewandelt werden können. Mitglieder erhalten außerdem Punkte für ihre Anmeldung, zum Geburtstag und zum Werben von Neukundinnen und Neukunden. In Zukunft wird es außerdem exklusive Aktionen für Mitglieder im Friends Club geben.
Wie werde ich Mitglied im Friends Club?
Die Anmeldung zum Friends Club findest du in unserem Onlineshop unter einem pinken „Friends Club“ Button, der unten links auf dem Desktop oder mobilen Bildschirm angezeigt wird. Unter dem Reiter „Jetzt mitmachen“ müssen hier zur Anmeldung folgende Daten angegeben werden: Vorname, Nachname und Email-Adresse. Es muss außerdem unseren Allgemeinen Geschäftsbedingungen, den Datenschutzrichtlinien und unserem Widerrufsrecht zugestimmt werden.
Wie kann ich Candy Punkte in
Shopping-Guthaben umwandeln?
Unter dem pinken „Friends Club“ Button im Onlineshop siehst du nach deiner Anmeldung deinen aktuellen Punktestand. Ab 500 Punkten kannst du unter dem Reiter „Anzeigen“ die Punktehöhe auswählen, die du in Shopping-Guthaben umwandeln möchtest und diese unter dem Reiter „Einlösen“ einlösen. Du bekommst anschließend deinen Rabattcode angezeigt und zusätzlich per Email zugeschickt und kannst diesen im Warenkorb einlösen. Durch Klicken auf „Code anwenden“ zieht sich der Rabattcode automatisch in deinen Warenkorb. Alternativ kann der Code kopiert und händisch in den Warenkorb eingefügt werden. Der Code ist nach dem Einlösen 6 Monate gültig und kann nicht mit anderen Codes im Warenkorb kombiniert werden.
Can I change anything about my order after I have placed it?
Forgotten your favorite product or entered the wrong address? That's a real shame, but unfortunately for technical reasons we can no longer make any changes to your order after your order confirmation, neither to the number of products nor to your delivery address. If your package cannot be delivered, it will automatically be sent back to us.
Please also note that once you receive your order confirmation by email, your order can no longer be canceled.
I haven't received a confirmation email, what can I do?
Once we have received your order, you should have received a confirmation email from us. You haven't received an email? First, check your spam folder. If you can't find it there, you can send us an email at business@hitschler.de .
Where is my order?
When your order has been shipped, you will receive a shipping confirmation from us with a tracking link, which you can use to view the status of your order at any time.

What payment methods are there?
You can pay in our online shop via Paypal, Klarna invoice or credit card (Visa, Mastercard, American Express).
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